Thursday, October 15, 2009

Tolong daku...

Ya Allah,sesak dada ini!
Kenapa aku sendiri?
tiada siapa...
Jangan tinggalkan aku!!
Tolong....aku mrintih,merayu...

Aku sedih,pujuk lah aku...
aku tak mahu berair mata lg.

aku takut,lindungilah aku...
aku tak mahu dilukai lg.

Aku sesat,pimpinlah aku..
aku tak mahu ke tempat gelap.

Aku jatuh,bangunkan aku...
aku perlukan pertolongan mu.

Aku menangis,hapuskan air mata ku...
Aku mahu tersenyum pula.

Jangan tinggalkan aku...
Jangan lah begini...
Aku lemah,lemah sgt... :'(

6 comments:

  1. wanie..
    r u ok dear?
    jgn la sedeh2..
    ko kene jd kuat untuk ko n org yg ko sygi taw..
    xmo sedeh2..
    aku tau wanie org yg kuat!
    berdoa kpadeNya ye..
    insyaallah..
    pintu kekuatan terbuka tuk ko..
    *amin*

    ReplyDelete
  2. Tul...bce la post aku yg terbaru...
    Cm org giler..
    berborak ngn hati sendiri...
    hhaha..
    Wanie dh tak betul..

    ReplyDelete
  3. wanie..
    sometimes, u need to live ur life to the fullest..
    amek masa, lupakan masalah..
    semua org ada masalah..
    but it depends on how well handle it..

    ReplyDelete
  4. Salam wanie,
    dri post ni,
    merisaukan kitorang,
    ok ke x ni?

    ReplyDelete
  5. cari la kawan wanie...wat apa ko sorang2....huhuhu

    ReplyDelete