Thursday, October 22, 2009

"Sayang...."

Sayang...,
Kenapa ni...?
Kenapa berair mata...?
Jangan begini sayang...:)
Aku masih disini,menemani mu...
Menangis la sepuas-puasnya dibahu ku...
Akan ku kuntumkan senyum untuk mu...
Kau tak bersediri,sayang...
Kau sentiasa ada aku...
Luahkan segalanya pada ku...
Akan aku lindungi dirimu...
Dugaan menimpa...?
Jangan kau pernah putus asa,sayang...:)
Pasti ada pelangi menyusuli ketabahanmu...
Mengadulah padaku...
Aku sayang padamu,akan ku bantumu...
Takkan ku biar kau terluka begini,sayang...:)

Sayang...,
sabarlah,aku sentiasa di sebelahmu...
akan ku pimpinmu...takkan biar kau tersungkur...
akan ku sapu air matamu...agar kau tersenyum...
akan ku dengar rintihanmu...agar pergi segala resah di hatimu...
akan ku pujuk hatimu...agar hilang tangis dan sendumu...
Dunia mmmg begini,sayang...:)
Biarkan mereka...hati mereka tidak seperti ku...
Sayang ku untukmu seluas lautan...
letakkkan lah aku dihatimu,
nescaya tiada apa yang dapat mengganggu gugat mu,
setiap kali kau lemah,pasti aku tiba memapahmu...
setiap kali kau gentar,pasti aku dihadapanmu,melindungiku...
setiap kali kau resah,pasti aku tiupkan ketenangan pada hati dan raup wajahmu...
Dan aku tidak akan pernah meminta balasan darimu,sayang...:)
Kerana aku sayang padamu...
Aku sangat sayang padamu...,

sayang...

^_^

4 comments:

  1. ALLAH itu Maha penyayang terhadap hamba-hambaNya..

    ReplyDelete
  2. Ya Allah,sukenye post ni...
    terasa dipujuk...
    Huh,lega skarang dh luahkan segala...
    trimas Allah kerana memberi ilham..
    and,
    trimas blog..

    ReplyDelete
  3. Aku sayang Allah=)
    mari sama2 sayang Allah!!!!
    p/s: wanie, i'm here 4 u 2.
    anythg, jz c me k=)
    salam=)

    ReplyDelete